Milí hokejoví přátelé,

Většina z Vás si zaslouží za svou píli a obětavost klidnou a pohodovou dovolenou. Někdy je však složité najít skutečnou společnost, která si svých zákazníků váží a nehledá jen cestičky, jak z nich vydyndat další peníze.

Chtěl bych Vás tímto způsobem varovat před praktikami některých agentur, které nabízejí zájezdy cestovních kanceláří a věřte, že není nad to, objednat si dovolenou přímo od cestovky, nikoliv přes zprostředkovatele. Minulý týden jsem si objednal zájezd přes společnost Zájezdy.cz, a.s., která nabízí své služby přes portál www.zajezdy.cz Na portálu byla vykalkulována cena a skutečně, dle dojednaných podmínek mi na druhý den volal zástupce společnosti, že zájezd je volný, že je vše v pořádku a to až na jednu maličkost, že zájezd je dražší o pár stokorun, konkrétně o 800,-Kč na osobu. Dotyčnému jsem slušně poděkoval a   objednávku jsme pochopitelně zrušil.

 Šel jsem tedy na jiné stránky a to na stránky společnosti Invia.cz, a.s., konkrétně na jejich stránky www.invia.cz , kde jsem si vybral jiný zájezd. Vše jsem pečlivě vyplnil a označil jsem v roletce i věk dítěte – 12 let. Opět mne kontaktovali druhý den telefonicky, a vše vypadalo naprosto v pořádku, obdržel jsem Smlouvu o zájezdu a těšil jsem se, že mohu svým blízkým dát skvělý dárek. Celou částku jsme zaplatil a věřil, že je opravdu vše bez problému. Jakmile jsem ale zaslal Invii potvrzení o platbě, nastal další kolotoč. Zavolali mi, že dítě má více jak 12 let a že udělali chybu, že dítě již mělo 12 let a že mám doplatit cenu jako za dospělého, tedy dalších 9.480,-Kč. Má argumentace, že jsem správně vyplnil věk dítěte, že jsem do objednávky uvedl dokonce i přesný den narození dítěte, ta je vůbec nezajímala, prostě doplať, nebo nepoletíš. Slečna, která se mnou posléze komunikovala s emailem nicole.makovXXXXXXXXX mne dokonce napadla, že jsem při telefonickém rozhovoru prý uvedl, že dítě je do 12, let, což je bohapustá lež, veškeré hovory si totiž nahrávám, již se mi to mnohokrát vyplatilo. Nyní se stále dohadujeme, jakým způsobem mi vrátí peníze, neboť mi zaslali jakousi žádost o vrácení přeplatku, s čímž tedy já nemohu souhlasit a požaduji po této společnosti buď písemné odstoupení od Smlouvy o zájezdu, nebo o písemné zrušení rezervace zájezdu a to s uvedením důvodu.

     Výše uvedené řádky jsou jen dalším důkazem toho, že jsme opravdu divný národ, který se nechává ozobávat nekalými praktikami, že se různé společnosti naučily jak různými cestičkami vytáhnout z lidí další a další peníze, nestydí se při tom lhát a slovo úcta k zákazníkovi je jim zcela cizí.

     Jsem rád, že naše společnost v žádném případě nejde tímto směrem, že svých zákazníků si vážíme, že je nezneužíváme a že své chyby napravujeme tak, aby za ně nemuseli pykat. Vždy se snažíme vzniklé problémy řešit tak, abyste v konečné fázi byli spokojeny Vy, naši klienti.

     Po poradě s právníkem se se společností Invia soudit nebudu, je to právě náš právní systém, který svou délkou řízení a neprůhledností je viníkem toho, že nás v tomto státě obírají různými fintami o další a další peníze. Nicméně chci se podělit o své zkušenosti a budu rád, když si alespoň jeden z Vás vezme z mých řádek ponaučení a nenechá se vydírat. Má zkušenost je, že se již nikdy neobrátím na zprostředkovatele, ale raději se budu trpělivě prohrabávat nabídkami přímých organizátorů zájezdů a doufám, že tam budu s přístupem o mnoho spokojenější.

Váš Superturnaje Bob